مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-09اقتصادي

افزایش 15 درصدی تعداد غرق شدگان گیلان


مدیرکل پزشکی قانونی گیلان از افزایش 15 درصدی غرق شدگان در رودخانه ها و کاناهای آبیاری گیلان خبر داد و خواستار ایمن سازی کانال های آبیاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی قربانی ثمین، با اشاره به اینکه طی 2 ماهه گذشته 13 نفر در محیط های آبی استان غرق شدند به همشهری آنلاین گفت: 7 نفر در رودخانه های استان، 2 نفر در دریای خزر، 2 نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در حوض خانه غرق شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15 درصد بیشتر بوده است.

آمار تعداد غرق شدگان امسال استان در دریا 48 درصد و در رودخانه ها 36 درصد بیشتر بوده است.

در همین رابطه وحید خرمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان به همشهری آنلاین گفت: بیش از 2 هزار کیلومتر رودخانه و حدود 3 هزار کیلومتر انهار و کانال های آبیاری در گیلان وجود دارد که به دلیل گستردگی عظیم شبکه آبیاری در استان و درهم تنیدگی و نزدیکی این کانال ها با اراضی کشاورزی امکان حصاربندی آنها وجود ندارد.

خرمی در ادامه با اشاره به دزدی علایم و تابلوهای هشدار در کنار کانالهای آب و تاسیسات درجه یک و دو آب منطقه ای اضافه کرد: کانال های آبیاری جایگاه شنا نیستند.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان بهترین شیوه برای کاهش آمارغرق شدگان در رودخانه ها و کانال های آبیاری را فرهنگ سازی به مردم بیان کرد و افزود: گیلان محیط های آبی و طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تعداد غرق شدگان گیلان

افزایش 15 درصدی تعداد غرق شدگان گیلان