مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-09سياسي

سوال عضو شورای شهر مشهد از شهردار بخاطر عدم انعقاد قرارداد تصفیه خانه طرق


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد به خاطر عدم انعقاد قرارداد تصفیه خانه طرق از شهردار سوال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، امروز در یکصد و سی وسومین جلسه علنی شورای شهر، محمد حاجیان شهری بابت عدم انعقاد قرارداد با شرکت ثابت کیش جهت احداث و بهره برداری تصفیه خانه محلی طرق از محمدرضا کلایی، شهردار مشهد سوال کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد گفت: از جمله مصوبات ابتدایی شورای پنجم، اصلاح قرارداد شماره 205907 با شرکت ثابت کیش بود که توسط شورای چهارم مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: در تبصره 3 ماده واحده مصوب شورای پنجم شماره 1473 مورخه ذکر شده شهرداری مشهد موظف است ظرف مدت 6 ماه پس از ابلاغ قرارداد، نسبت به انعقاد قرارداد با شرکت ثابت کیش به منظور احداث تصفیه خانه محلی در منطقه طرق با توجه به مساعدت های انجام شده به شرکت فوق برای احداث هتل این شرکت در منطقه طرق اقدام کند.

حاجیان شهری متذکر شد: با پیگیری های متعدد کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای شهر، اقدامات عمرانی لازم برای تحویل فاضلاب با سرمایه گذاری چند میلیاردی در محل تصفیه خانه انجام شده است اما شهرداری پس از گذشت 3 سال از مصوبه شورا، با تعلل زیاد و با توجیه حمایت از سرمایه گذار این قرارداد را با شرکت ثابت کیش هنوز منعقد نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوال عضو شورای شهر مشهد از شهردار بخاطر عدم انعقاد قرارداد تصفیه خانه طرق

سوال عضو شورای شهر مشهد از شهردار بخاطر عدم انعقاد قرارداد تصفیه خانه طرق