مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-08سياسي

آماده سازی 76 نقطه در گرگان برای تبلیغات انتخابات/ پیش بینی 263 شعبه


76 نقطه در شهر گرگان برای نصب پوستر و بنر داوطلبان انتخابات در نظر گرفته شده است.

- ، محمد حمیدی بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: طبق فرآیند قانونی انتخابات بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای شهر و روستا به پایان رسیده و از امروز تا 19 خردادماه، اسامی منتشر می شود.

فرماندار گرگان با بیان این که طبق گفته انتخابات در چهار شهر گرگان، جلین، سرخنکلاته و قرق انتخابات برگزار می شود، افزود: تبلیغات شوراهای شهر و روستا از 20 خرداد آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مجموع 233 نفر در شهرستان گرگان تایید صلاحیت شده که از این تعداد 177 نفر داوطلب حضور در پارلمان شورای شهر گرگان هستند.

حمیدی گفت: در شهرستان گرگان 263 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 50 شعبه در بخش بهاران، 70 شعبه در بخش مرکزی و 143 شعبه در شهر گرگان است که نسبت به دوره قبل 10 درصد افزایش شعبه ها را شاهد هستیم.

فرماندار گرگان بیان کرد که در شورای شهر شهرستان گرگان 25 نفر انتخاب شده که 9 نفر در گرگان و بقیه در سه شهر دیگر خواهند بود.

وی با بیان اینکه انتخابات شورای شهر گرگان به صورت الکترونیکی است از همه مردم خواست تا اسامی نامزدها و کد آن ها را همراه خود داشته تا در شعب شلوغی و تجمع ایجاد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 76 نقطه در گرگان برای تبلیغات انتخابات/ پیش بینی 263 شعبه

آماده سازی 76 نقطه در گرگان برای تبلیغات انتخابات/ پیش بینی 263 شعبه