مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-07سياسي

وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت های فرهنگی و ارزشی


یک باب منزل مسکونی به ارزش هفت میلیارد ریال توسط جانباز دفاع مقدس «غلامرضا خیاری» جهت ترویج فعالیت های فرهنگی و ارزشی در نیشابور وقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایکاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، یک باب منزل مسکونی توسط جانباز دفاع مقدس غلامرضا خیاری در نیشابور وقف شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور در این رابطه گفت: این جانباز دفاع مقدس منزل شخصی خود را در تبلیغ امور مربوط به ایثار و شهادت و ترویج مهدویت وقف کرده تا فعالیت و برنامه های فرهنگی در این منزل انجام شود.

علی اصغر برهانی تصریح کرد: این منزل به مساحت 160 متر مربع واقع در خیابان رسالت شرقی نیشابور به ارزش هفت میلیارد ریال است که امیدواریم میزبان کارهای عام المنفعه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی ادامه داد: روحیه ایثار و گذشت هنوز در بین جامعه ایثارگری موج می زند و این ­گونه منش­ ها مایه افتخار شهرستان نیشابور است.

جانباز دفاع مقدس غلامرضا خیاری نیز در این رابطه گفت: ما هر چه داریم از لطف خداوند و به برکت خون شهدا است و امیدواریم خداوند این کار خیر را از ما به کرم خویش قبول فرماید.

جانباز سرافراز غلامرضا خیاری اول بهمن 1344 در شهرستان نیشابور چشم به جهان گشود و در عملیات های بدر، میمک، قادر 2، کرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت های فرهنگی و ارزشی

وقف یک باب منزل مسکونی توسط جانباز نیشابوری برای فعالیت های فرهنگی و ارزشی