مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-07سياسي

محور توسعه مازندران مشخص نیست/ خام فروشی کالاها


مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت های استان در سایه ناکارآمدی ها گفت: محور توسعه استان مشخص نیست.

- ، حجت الاسلام سید محمود نبویان عصر دوشنبه در نشست با متخصصین استان، بهره گیری از ظرفیت و توان متخصصان و نخبگان را جز اولویت های دولت مردمی آیت الله رییسی عنوان کرد و با اشاره به ظرفیت های ارزشمند استان مازندران در حوزه های کشاورزی، صنعت و گردشگری بر ضرورت حاکم شدن نگاه دانش بنیان به منظور تقویت این بخش ها تأکید کرد.

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان ابتدا باید مشکلات و معضلات شناسایی و احصاء شود، تصریح کرد: خوشبختانه با نشست های متعددی که در طول این مدت با متخصصان، اساتید دانشگاه، نخبگان و کارآفرینان داشتیم ضمن احصاء مشکلات، راهکارهای لازم را برای حل آنها ارائه و تدوین کردیم.

مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران با اشاره به اینکه متأسفانه امروز مازندران با مشکلات گسترده ای در بخش های مختلف روبرو است، خاطرنشان کرد: برای همه این مشکلات راه حل های علمی وجود دارد و با بهره گیری از ظرفیت های علمی و دانشگاهی می توان همه این معضلات را رفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور توسعه مازندران مشخص نیست/ خام فروشی کالاها

محور توسعه مازندران مشخص نیست/ خام فروشی کالاها