مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-07سياسي

نبود تفکر مردمی در دولت ها عامل مشکلات کنونی است


مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران گفت: اگر تفکر انقلابی و مردمی در دولت های حاکم بود، مشکلات امروزی را شاهد نبودیم.

- ، حجت الاسلام سید محمود نبویان یکشنبه شب در نشست هماهنگی ستادهای انتخاباتی با بیان اینکه خدمت به مردم، ارزش ها و نظام برای ما ملاک و معیار است، با بیان اینکه ارزش ها و خدمت به مردم باید برای ما ملاک باشد، افزود: اشخاص را باید ذیل این دو محور بینیم در غیر این صورت برای ما ارزشی ندارند.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به جمع آوری و شناسایی مشکلات و معضلات مردم مازندران در نشست با کارشناسان و اساتید برجسته دانشگاه های استان، تصریح کرد: در بخش کشاورزی در سه بعد زهکشی، بهسازی آبندان ها و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری اگر بتوانیم اقدامات مناسبی انجام دهیم به طور حتم مشکلات این حوزه به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران در ادامه سخنان خود به وضعیت فرهنگی جامعه و معضلات این حوزه اشاره کرد و با بیان اینکه رفتارها و ناهنجاری های اجتماعی امروز کشور ناشی از عدم ازدواج و اشتغال جوانان است، خاطرنشان کرد: امروز مسئله اصلی جوانان ما اشتغال و موضوع مهم ازدواج است که متأسفانه اقدامی از سوی دولت در این خصوص صورت نگرفته و به آرزویی برای جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود تفکر مردمی در دولت ها عامل مشکلات کنونی است

نبود تفکر مردمی در دولت ها عامل مشکلات کنونی است