مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 03:052021-06-06فرهنگي

تدارک برای یک اجرای کارگاهی/ چرا کسی حال حسین کیانی را نمی پرسد؟


مجید رحمتی با اشاره به آمادگی برای اجرای یک نمایش کارگاهی و آزمایشگاهی، از موانعی که منجر به انصراف نمایش «پروین» حسین کیانی از اجرای عمومی شده است، - مجید رحمتی با اشاره به آمادگی برای اجرای یک نمایش کارگاهی و آزمایشگاهی، از موانعی که منجر به انصراف نمایش پروین حسین کیانی از اجرای عمومی شده است، انتقاد کرد.

مجید رحمتی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره تازه ترین فعالیت هایش به خبرنگار مهر گفت: این روزها مشغول بازی در سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هستم.

به عنوان بازیگر در نمایش چندسال پیش به نویسندگی و کارگردانی کهبد تاراج نیز حضور دارم که قرار است تیر ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه برود.

وی افزود: همچنین از سال گذشته با هنرجویان بازیگری کارگاهی به نام اشغال فضا در روایتگری داشتم که قرار بر این بود در نهایت این کارگاه به یک اجرای عمومی تبدیل شود.

صحبت هایی با مجموعه تئاترشهر شده است که البته هنوز قطعی نیست اما در صورت تایید تصمیم دارم نمایشی کارگاهی - آزمایشگاهی با تکیه بر مفهوم کلاس یعنی اشغال فضا در روایتگری به صحنه ببرم.

این بازیگر تئاتر ادامه داد: برای نگارش متن نیز با کهبد تاراج صحبت هایی کرده ام و قرار است نمایش بر پایه 9 مونولوگ باشد که بخش هایی از آن براساس اتودهایی که خود بازیگران سر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک برای یک اجرای کارگاهی/ چرا کسی حال حسین کیانی را نمی پرسد؟

تدارک برای یک اجرای کارگاهی/ چرا کسی حال حسین کیانی را نمی پرسد؟