مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 16:402021-06-05سياسي

مشکلات کشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رفع می شود


مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران گفت: مشکلات فعلی کشو با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع خواهد شد .

- ، حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه شنبه در جلسه شورای راهبردی این ستاد با اشاره به استقبال گسترده مردم و گروه های مختلف از حضور حجت الاسلام رییسی در عرصه انتخابات گفت: باید از همه این ظرفیت ها در جهت تحقق دولت مردمی و انقلابی استفاده شود.

وی بر ضرورت وحدت و انسجام بیشتر نیروهای انقلابی در سطح استان تأکید کرد و افزود: امروز همه باید با وحدت و همبستگی در جهت روی کار آمدن یک دولت مردمی، انقلابی، فساد ستیز و تحول خواه تلاش کنند.

حجت الاسلام نبویان، بر ضرورت پرهیز از تخریب در رقابت های انتخاباتی تأکید کرد و گفت: امروز همه نیروهای انقلابی و کسانی که دل در گرو انقلاب و ولایت دارند باید با وحدت، مسیر را برای روی کار آمدن یک دولتی مردمی و در تراز انقلاب اسلامی فراهم کنند.

مسئول هماهنگی ستادهای انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران با اشاره به اینکه امروز مردم ما به دلیل سو تدبیر و ناکارآمدی مسؤولان با مشکلات بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: این مشکلات را می توان با تحقق مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات رفع کرد و مسیر کشور را تغییر داد و تحولی اساسی در بخش های مختلف ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رفع می شود

مشکلات کشور با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح رفع می شود