مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-05اقتصادي

عرضه مرغ با بیش از نرخ مصوب مصداق بارز سودجویی است


نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: با توجه به اینکه در قیمت عرضه مرغ زنده تغییر ایجاد نشده فروش مرغ گرم با بیش از نرخ مصوب مصداق بارز سودجویی و گرانفروشی است.

- به نقل از صداوسیما، حبیب اسدالله نژاد اظهار داشت: بعد از تصمیم قرارگاه ساماندهی بازار مرغ در 11 فروردین امسال مبنی بر اینکه قیمت عرضه هر کیلو مرغ زنده 17 هزار و 100 تومان و مرغ گرم 24 هزار و 900 تومان باشد شاهد افزایش قیمت مؤلفه های تولید چه در بخش دولتی و چه در بازار بودیم به طوری که قیمت مؤلفه ها حداقل 15 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: اما این افزایش قیمت در قیمت مرغ زنده دیده نشد و مصوبه کارگروه تنظیم بازار و قرارگاه ساماندهی بازار مرغ برای مرغ زنده و گرم تغییر پیدا نکرد.

اسدالله نژاد افزود: بنابراین مرغداران همچنان مرغ زنده را با قیمت 17 هزار و 100 تومان عرضه می کنند و به این ترتیب قیمت مرغ گرم نیز در بازار نباید بیشتر از نرخ مصوبه 24 هزار و 900 تومان باشد.

نایب رییس کانون سراسری مرغداران گوشتی تاکید کرد: فروش مرغ با قیمت بیش از 24 هزار و 900 تومان از مصادیق بارز گرانفروشی و سودجویی است و وظیفه دستگاه های نظارتی است که به این موضوع ورود و با متخلفان برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مرغ با بیش از نرخ مصوب مصداق بارز سودجویی است

عرضه مرغ با بیش از نرخ مصوب مصداق بارز سودجویی است