مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-04سياسي

دشمن در حال مهندسی جنگ نرم رسانه ای هست


استاد دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: دشمن در حال مهندسی جنگ نرم رسانه ای است تا مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منصرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار حسن فرقانی استاد دانشگاه افسری امام حسین(ع) در مراسم یادبود شهدای قیام 15 خرداد سال 42 که در روستای محمد آباد عرب ها برگزار شد اظهار کرد: فلسفه 15 خرداد سال 42 برگرفته از قیام عاشورا بود، چرا که مردم در سال 42 در مسیر اعتقادی و دینی خود قدم برداشتند تا از ولایت و رهبری دفاع کنند.

وی گفت: در حال حاضر مشاهده می کنید که بعد از 42 سال که از انقلاب می گذرد بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری برای کسب رای زمزمه حجاب را سر می دهند در حالی که مردم با بسیاری از مشکلات اقتصادی دست و پنچه نرم می کنند.

استاد دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: 15 خرداد برای ملت ایران سر تا سر عبرت بوده، در 15 خرداد مردم جان خود را در برای دفاع از مرجعیت تقدیم انقلاب کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و از دستاوردهای والای انقلاب دفاع کنیم، دشمن در حال مهندسی جنگ نرم رسانه ای است تا مردم را از رفتن به پای صندوق های رای منصرف کنند.

فرقانی در پایان خطاب به جوانان دیار 15 خرداد گفت: مردم دیار 15 خرداد پیش قدم در پیروزی انقلاب اسلامی بودند، از همه جوانان مومن و اقشار مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در حال مهندسی جنگ نرم رسانه ای هست

دشمن در حال مهندسی جنگ نرم رسانه ای هست