مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-04سياسي

اساس نظام جمهوری اسلامی برپایه انتخاب و رای مردم است


وزارت دفاع در بیانیه ای تاکید کرد: بی شک نظام جمهوری اسلامی به شجره ای طیبه و اصلی تنومند بدل شد که اساسش انتخاب و رای مردم است.

- ، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت 14 خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 14 و 15 خردادماه با نام مردی الهی از تبار اولیای صالح خدا قرین شده است که با دمی مسیحایی و بیان و عملی راستین با تکیه بر قدرتی الهی و پشتیبانی عظیم مردمی، ساختارهای موهوم جهان را برهم زد و دستخوش تغییرات بنیادین نمود.

پیر جماران در 15 خرداد سال 1342 طرح ریزی اساسی نجات ملت ایران را از دست ایادی امپریالیسم و بلوک غرب و شرق بنیان نهاد و با صبر و ایمان و عمل، انتظار فرج را از نیمه خرداد فریاد زد تا این روز سرآغاز ظهور نهضت اسلامی، سکوی پیروزی قطعی و نسخه نجات بخش مردم ستمدیده ایران از چنگال استکبار و طاغوت شود، روزی که بنا به تعبیر امام راحل عظیم الشان جایگاه و اهمیت آن همانند عاشورا در نهضت حضرت امام حسین (ع) است.

14 خردادماه، سالروز بزرگداشت شخصیت یگانه ای است که تاریخ، وام دار او شد و سده ای که در آن زیست به قرن خمینی (ره) لقب گرفت، هم او که اتکایش تنها به خالق هستی و نهضتش برپایه خدا محوری و نگاه و اندیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس نظام جمهوری اسلامی برپایه انتخاب و رای مردم است

اساس نظام جمهوری اسلامی برپایه انتخاب و رای مردم است