مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 13:202021-06-03بين الملل

آمریکا باید همه تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند


سخنگوی وزارت امور خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: آمریکا باید همه تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند.

- ، وبگاه وزارت خارجه چین امروز پنجشنبه به نقل از وانگ ونبین سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور درباره نشست وین اعلام کرد: در حال حاضر، پیشرفت مهمی در گفتگوها در خصوص تداوم پایبندی به برجام حاصل شده است و طرف های مرتبط تمایل سیاسی خود را برای رسیدن به توافق نشان داده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در این باره ادامه داد: با این حال همچنان اختلافاتی وجود دارند که باید از طریق مذاکرات فشرده حل شوند.

چین امیدوار است که طرف های مرتبط از این موانع عبور کرده، با فوریت بیشتری اقدام کنند، تصمیمات محکم سیاسی در این زمینه را در اسرع وقت اتخاذ کنند و برای حل مسائل باقی مانده در بستری منعطف و عمل گرایانه تلاش کنند.

وانگ ونبین در ادامه اضافه کرد: مشکل اصلی بحران هسته ای ایران خروج یکجانبه آمریکا از برجام و اعمال فشار حداکثری علیه ایران است.

طرف آمریکایی باید تمام تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند و ایران و طرف های ثالث نیز به پایبندی برهمین اساس بازگردند.

وانگ گان (Wang Qun) نماینده چین در سازمان ملل متحد و نماینده این کشور در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین هم پیشتر در سخنانی اعلام کرد: نگرانی های برحق ایران باید به شکلی منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید همه تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند

آمریکا باید همه تحریم های یکجانبه علیه ایران را لغو کند