مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-03اقتصادي

تجهیز 668 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به آبیاری نوین


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از آغاز امسال 668  هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به سیستم های آبیاری نوین تجهیز شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: از آغاز امسال 668  هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به سیستم های آبیاری نوین تجهیز شده است.

محمدی، امروز پنج شنبه 13 خرداد به رسانه های گروهی گفت: بیشترین اراضی مجهز شده به سیستم آبیاری نوین از آغاز امسال در خراسان جنوبی با 136 هکتار مربوط به شهرستان سربیشه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خراسان جنوبی 150 هزار هکتار اراضی باغی و زارعی دارد که هم اکنون بیش از 21 درصد آن مجهز به سیستم های نوین آبیاری است.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته 24 میلیارد و 661 میلیون تومان اعتبار بلاعوض دولتی برای اجرای سامانه های نوین آبیاری به خراسان جنوبی تخصیص داده شد، گفت: به ازای اجرای هر هکتار آبیاری کم فشار، حداکثر 9 میلیون تومان و برای اجرای هر هکتار سیستم آبیاری تحت فشار حداکثر 30 میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 668 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به آبیاری نوین

تجهیز 668 هکتار از اراضی کشاورزی خراسان جنوبی به آبیاری نوین