مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-02سياسي

حضور اهل سنت در انتخابات حداکثری خواهد بود


اهل سنت همواره در صحنه های انقلاب مشارکت فعال داشته و در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری نقش خود را ایفا خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی ظهر امروز در همایش نقش علما در وحدت اسلامی به میزبانی این جزیره اظهار داشت: ترسیم چهره ای معیوب و ناکارآمد از دین اسلام یکی از توطئه های کهن دشمنان است.

وی افزود: ایجاد است اما در اوج اقتدار همواره وحدت را به عنوان یک سیاست دینی ملاک قرار داده و هرگز در طول افزون بر 40 سال عمر خود از شعار وحدت تنزل نیافته است.

امام جمعه اهل سنت قشم گفت: تاکید بر وحدت با وجود اقتدار از بصیرت و هوشیاری رهبران انقلاب اسلامی ایران حکایت دارد.

خطیبی وظیفه علما در قبال دسیسه های دشمن را انزار و هشدار دانست و عنوان کرد: اهل سنت همواره در صحنه های انقلاب مشارکت فعال داشته و در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری خود ایفای نقش خواهند کرد.

وحدت و امنیت از نعمت های ایران اسلامی است شیخ محمدعلی امینی مدیر مدرسه دینی سلطان العلماء اهل سنت بندرلنگه نیز در این همایش اظهار داشت: تفرقه امت اسلام، شمشیری دو لبه است که برای مسلمانان شَر و برای دشمنان سودمند است.

وی افزود: امت اسلام نباید با یکدیگر اختلافی داشته باشند چرا که از این اختلاف زیان خواهد برد و برای دشمنان خوشایند و قابل بهره برد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اهل سنت در انتخابات حداکثری خواهد بود

حضور اهل سنت در انتخابات حداکثری خواهد بود