مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-02سياسي

بگو مگوی خبرنگار و غلامحسین الهام درباره حقوق 150 هزار تومانی


من نمی دانم در خانه کارگری که شما مدنظرتان است چه وسایل برقی استفاده می شود که 50 هزار تومان پول برقش شده است ؛ من که تا حالا این همه پول برق نداده ام.

- عصر ایران - تیر 1385، غلامحسین الهام سخنگوی دولت محمود احمدی نژاد بود و آن موقع هم بحث گرانی داغ؛ گو این که این کشور، هیچگاه چیزی به نام ارزانی تجربه نمی کند!از نکات جالب این خبر، سخن از حداقل دستمزد است که آن سال 150 هزار تومان بود و بگو مگوی خبرنگار با سخنگوی دولت بر سر این بود که چطور می شود با این مبلغ، زندگی کرد و قبض ها را داد و .

؟امروز هم البته همان قصه است، اما با اعداد بزرگ تر (حداقل حقوق سال 1400، مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان تعیین و گرانی ها تشدید شده است) و دغدغه هایی که هنوز پایانی ندارند.

با خبر 13 تیر 1385 که نهمین خبر منتشره در عصر ایران بود، به 15 سال قبل سفر می کنیم (15 سال با عصر ایران مروری دارد بر خبرها و تحلیل های منتشره در عصر در یک و نیم دهه اخیر: خاطره، درس و شاید هم عبرت):مجادله الهام و خبرنگاران درباره گرانی مصاحبه های مطبوعاتی غلامحسین الهام همیشه پر تب و تاب از آب در می آید، پر از حوادث و کنایه های لفظی و جدل های کلامی .

به نوشته اعتماد هر چند در دوره دولت پیشین هم رمضان زاده از حضور ذهن کافی برای پاسخ های جذاب برخوردار بود، اما مزیت الهام در اینجا است که به پاسخ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بگو مگوی خبرنگار و غلامحسین الهام درباره حقوق 150 هزار تومانی

بگو مگوی خبرنگار و غلامحسین الهام درباره حقوق 150 هزار تومانی