مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-02سياسي

شهرستان خدابنده خانه معلم ندارد


رییس شورای اسلامی استان زنجان گفت: خدابنده یکی از بزرگ ترین شهرستان شمال غرب کشور است و میزبان مسافران هفت استان است ولی این شهرستان از داشتن یک واحد خانه معلم محروم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبودیم مشارکت های مردمی برای مدارس از رشد قابل توجهی برخوردار بوده که امیدواریم این کمک ها در کنار حمایت هایی که آموزش و پرورش انجام می دهد، باعث کاسته شدن مشکلات حوزه آموزش شود.

محمدی یاد آورشد: در شهرستان خدابنده مدارسی داریم که مشکلات عدیده ای به لحاظ سیستم های گرمایشی، بازسازی و … دارد و این در حالی است که برخی از این مدارس نیاز مبرم به رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

وی با بیان اینکه در شهر سهرورد بیش از 80 درصد مدارس این منطقه فرسوده است، گفا: همچنین حدود 20 درصد مدارس شهرستان خدابنده در حال تخریب است و انتظار می رود با هر انتصاب و تغییراتی که در سطح مدیریتی استان صورت می گیرد، شاهد تغییر دستورالعمل ها نباشیم.

رییس شورای اسلامی استان زنجان ابراز داشت: یکی از معضلات حوزه آموزش، حمایت نشدن نخبگان و از دست رفتن این جایگاه است.

معتقدیم نباید نخبگان را بی انگیزه کنیم.

برخی رد صلاحت ها در مصاحبه های استخدامی علی رغم برخورداری از رتبه عالی باعث به وجود آمدن چنین مشکلاتی خواهد شد و خدابنده یکی از بزرگ ترین شهرستان شمال غرب کشور است و میزبان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان خدابنده خانه معلم ندارد

شهرستان خدابنده خانه معلم ندارد