مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-02اقتصادي

بانک های عامل در طرح های توسعه ای اردبیل پای کار آمدند


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: اکثر بانک های عامل در کشور برای کمک به اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی استان اردبیل پای کار آمده و با رغبت در این عرصه حضور دارند.

- ، صدیف بدری شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: در حوزه عمرانی با تلاش استاندار اردبیل و مدیران بخش های مختلف کارهای اساسی و زیربنایی انجام شده که انتظار می رود عملکرد هشت ساله مدیریتی در این مقطع تدوین و برای عموم هموطنان اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: بانک ملت برای احداث تصفیه خانه فاضلاب اردبیل به ارزش 110 میلیارد تومان منابع تسهیلاتی پرداخت می کند و در کنار آن بانک مسکن نیز برای پروژه فاضلاب نمین 50 میلیارد تومان و بانک صادرات نیز 160 میلیارد تومان برای پروژه های آبرسانی شهرهای مختلف استان پرداخت منابع و فاینانس را انجام می دهند.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل از اختصاص 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم از طریق بانک صادرات خبر داد و گفت: در توسعه زیرساخت های مهم استان به ویژه راه آهن اردبیل بانک ملی یک هزار میلیارد تومان منابع به این طرح عظیم ریلی پرداخت کرده و همچنان بزرگترین پشتیبان تکمیل راه آهن اردبیل – میانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های عامل در طرح های توسعه ای اردبیل پای کار آمدند

بانک های عامل در طرح های توسعه ای اردبیل پای کار آمدند