مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 03:202021-06-01سياسي

شورای فنی اثربخشی خود را به نمایش بگذارد


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شورای فنی بهتر است در این برهه حساس اثربخشی خود را به شایستگی به نمایش گذاشته و به تقویت کیفی طرح ها و پروژه های عمرانی کمک کنند.

- ایسنا/اردبیل معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: شورای فنی بهتر است در این برهه حساس اثربخشی خود را به شایستگی به نمایش گذاشته و به تقویت کیفی طرح ها و پروژه های عمرانی کمک کنند.

فرزاد قلندری 12خرداد در جلسه شورای فنی استان اظهار کرد: با شکل گیری کمیته های تخصصی آسفالت، بتن و همچنین ارتقا استانداردهای تولید مصالح سعی بر این است تا اجرای پروژه ها با کیفیت و مطلوبیت خاص به انجام برسد که در این زمینه از تلاش های نظام مهندسی ساختمان، راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سایر مجموعه ها قدردانی می کنیم.

وی ضرورت تصمیم گیری های درست و منطقی را در حوزه عمرانی و ارتقا کیفیت پروژه های اجرا شده یادآور شد و تصریح کرد: ما انتظار داریم شورای فنی محلی برای تصمیم گیری های درست و اصولی و بررسی تخصصی و فنی طرح ها و پروژه های در حال اجرا باشد تا بدون نقص با همراهی مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی خروجی این شورا به نفع توسعه پایدار استان رقم بخورد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت اهمیت دادن دستگاه های اجرایی را به جلسات و مصوبات شورای فنی یادآور شد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فنی اثربخشی خود را به نمایش بگذارد

شورای فنی اثربخشی خود را به نمایش بگذارد