مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 20:102021-06-01بين الملل

درخواست کمک یک میلیارد دلاری اسراییل از آمریکا


سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی خبر داد که رژیم صهیونیستی طی روز های آتی درخواست کمک 1 میلیارد دلاری فوری از واشنگتن خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه ایالت کارولینای شمالی روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز خبر داد که رژیم صهیونیستی طی هفته جاری از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری اضافی 1 میلیارد دلاری خواهد کرد.

مقام های رژیم صهیونیستی گفته اند که این پول برای تامین مهمات مورد نیاز سامانه دفاعی گنبد آهنین و خرید مهمات برای نیروی هوایی این رژیم مورد نیاز است.

عملکرد سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی علی رغم هزینه های گزافی که بابت تولید آن پرداخت شده، اخیرا در فلسطین اشغالی جنجال برانگیز بوده است.

رسانه های خبری طی ماه های گذشته از عملکرد ناموفق این سامانه در رهگیری موشک های مقاومت فلسطین و همچنین درباره انفجار یک موشک در نزدیکی تأسیسات هسته ای دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی گزارش هایی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، پیشتر، در ارتباط با موشک شلیک شده است خاک سوریه به سمت سرزمین های اشغالی رسما اعلام کرده بود که پدافند هوایی این رژیم در رهگیری موشکی که از خاک سوریه شلیک شده بود، ناموفق عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کمک یک میلیارد دلاری اسراییل از آمریکا

درخواست کمک یک میلیارد دلاری اسراییل از آمریکا