مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 19:052021-06-01ورزشي

از ساخت 4 دهکده ورزشی تا سرانجام واگذاری 2 ورزشگاه به سرخابی ها


مدیرعامل سازمان ورزشی شهرداری تهران توضیحاتی درباره سرانجام واگذاری دو باشگاه ورزشی به سرخابی ها، ساخت 4 دهکده ورزشی و ارائه 15 میلیارد تومان وام بدون بهره به مربیان ورزشی پایتخت ارائه داد.

- خبرگزاری فارس، گروه شهری: شهرداری تهران به گفته مدیران آن بزرگ ترین زنجیره ورزش شهروندی کشور را دارا است و این سازمان 1100 فضای ورزشی را به خود اختصاص داده است.

تا قبل از شیوع باشگاه پرسپولیس و استقلال توسط شهرداری پایتخت، تسهیلات سازمان ورزش به مربیان ورزشی و سرانجام واکسیناسیون آنها، همچنین وضعیت وسیله های ورزشی در بوستان های پایتخت و ساخت 4 دهکده ورزشی در تهران با امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری پایتخت به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.

 واگذاری دو ورزشگاه به سرخابی ها؛ بزودی سرانجام واگذاری دو ورزشگاه شهرداری در منطقه 18 و 19 پایتخت به سرخابی ها به کجا رسید؟ این واگذاری مبنای آن تهاتر بود بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام گرفت قرار بود قرار است بخشی از کارگاه ایستگاه خط 7 مترو تهران در زمین هایی متعلق به وزارت ورزش که بخشی از آن اختصاص به مجموعه ورزشی تختی داشت راه اندازی شود و در ازای ساخت در این محدوده دو ورزشگاه در منطقه 18 و 19 به نام ورزشگاه امام رضا (ع) و شهید کاظمی به پرسپولیس و استقلال واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساخت 4 دهکده ورزشی تا سرانجام واگذاری 2 ورزشگاه به سرخابی ها

از ساخت 4 دهکده ورزشی تا سرانجام واگذاری 2 ورزشگاه به سرخابی ها