مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-01بين الملل

جدیدترین موضع گیری نتانیاهو درباره ایران/ حمله گانتز به «بی بی»


درحالیکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار مقابله با برنامه هسته ای صلح آمیز ایران شد، وزیر جنگ صهیونیست ها وی را متهم به آسیب زدن به روابط این رژیم با دولت آمریکا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی از سر استیصال اعلام کرد: برای مقابله با ایران هر کاری می کنیم، حتی اگر به قیمت روابط با آمریکا تمام شود! نخست وزیر رژیم صهیونیستی که پس از شکست در جنگ علیه مردم مظلوم غزه، شکست در تشکیل کابینه ائتلافی و مواجهه با پرونده فساد مالی در آستانه سقوط همیشگی قرار دارد در راستای تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش خود ادعا کرد: اگر بین بروز اختلاف با آمریکا و مواجهه با تهدیدات خارجی مجبور به انتخاب باشیم، تهدیدات را ترجیح می دهیم.

وی در ادامه گفت: ایران تهدیدی است که ادامه موجودیت اسراییل را به خطر می اندازد و ما باید با آن مقابله کنیم.

این در حالیست که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به تلاش های نتانیاهو برای نجات خود از دشواری های کنونی، امروز وی را متهم به آسیب زدن به روابط اسراییل با دولت آمریکا کرد.

از سوی دیگر، رسانه صهیونیستی تایمز آو اسراییل ساعاتی پیش به نقل از وبگاه خبری والا اعلام کرد که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین موضع گیری نتانیاهو درباره ایران/ حمله گانتز به «بی بی»

جدیدترین موضع گیری نتانیاهو درباره ایران/ حمله گانتز به «بی بی»