مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-01سياسي

متأسفانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بایگانی شده است


متأسفانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بایگانی شده و نگرش ها به خارج از سند بنیادین هدایت شده است و زیر نظام ها در سند تحول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمود فرشیدی وزیر اسبق آموزش و پرورش در همایش تشکل های فرهنگی استان کرمان با تبیین شخصیت مهم و جهانی سردار دل ها، اظهار کرد : سردار سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت و افتخار ایران و کرمان است.

وی با تبیین گام دوم انقلاب و دو شاخص مهم این گام یعنی تحول خواهی و جوان گرایی، تصریح کرد: فرامین مقام معظم رهبری را باید تبیین و تحلیل کرد و تمام زوایای آن آشکار شود.

فرشیدی با تبیین گام اول و دستاوردهای آن، از مردم سالاری دینی به عنوان یک الگو در منطقه و جهان نام برد که انقلاب اسلامی مروج و بنیانگذار آن است و افزود: روش های دفاعی و نظامی ایران، الگوی جهانی است.

وی، تجهیزات و تولیدات دفاعی را از دستاورد های دیگر انقلاب اسلامی دانست و موفقیت های ایران اسلامی را در زمینه پزشکی، داروسازی، سد سازی، هسته ای و اقتصاد مقاومتی را از دیگر الگوهای برتر ایران اسلامی در گام اول دانست.

وزیر اسبق آموزش و پرورش، سند تحول را نقشه راه آموزش پرورش ذکر کرد و با بیان چالش های فرا رو، گفت: دو نگاه از اول انقلاب وجود داشت؛ اولین مورد، نگاه امام و رهبری که قابل اجراست و دومین مورد، نگرش غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متأسفانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بایگانی شده است

متأسفانه سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بایگانی شده است