مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 12:102021-05-31اقتصادي

خسارت های ناشی از نوسانات برق پرداخت می شود


مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر گفت: در صورتی که وسایل مشترکان بخش خانگی به دلیل نوسانات برق دچار آسیب شوند، کارشناسان بیمه حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالامیر یاقوتی افزود: در سال 99 چیزی بالغ بر 45 میلیارد تومان برای نوسانات برق به مشترکان برق پرداخت شد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان توانیر با اشاره به اظهارات رییس کل بیمه مرکزی مبنی بر میسر نبودن پرداخت خسارات ناشی از نوسانات برق به مشترکان برق بیان کرد: ما قراردادی با بیمه مرکزی نداریم و قرارداد ما با یک بیمه گذار دیگر تا پایان سال 99 بود.

او اضافه کرد: برای سال 1400 هم تا پایان تیرماه امسال قرارداد جدیدی را با شرکت بیمه گذار منعقد می کنیم.

یاقوتی اظهار کرد: در واقع پرداخت خسارت نوسانات برق فقط به محدوده مشترکان خاصی که نوسان برق در آن اتفاق افتاده است، پرداخت خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و خدمات مشترکان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) اظهار کرد: در حال حاضر تمام خسارت های جانی و مالی حادث شده از جریان برق به مشترکان برق خانگی و تجاری ساکنان و اشخاص ثالث در عرصه و اعیان ملک مشترک یا اختصاصی مشاعات ساختمان ها و واحدهای مسکونی و تجاری به سبب استفاده از انشعاب برق تحت پوشش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های ناشی از نوسانات برق پرداخت می شود

خسارت های ناشی از نوسانات برق پرداخت می شود