مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-31اقتصادي

روایتی از جهادگران جوانی که وارد میدان محرومیت زدایی شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، بخش کوهین یکی از محروم ترین بخش های استان قزوین است که نیازمند ورود جدی خیرین جهت کمک به مردم محروم و نیازمند این بخش است.

حرفهٔ اصلی ساکنین این بخش، کشاورزی و دامپروری بوده که با توجه به قرار گرفتن در سال های کم بارش و بروز خشکسالی در استان و نیز با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی، مردم این بخش از منظر اقتصادی به شدت دچار آسیب شده اند.

خوش بختانه جهادگران همیشه در صحنه با ورود به این بخش، تلاش در محرومیت زدایی و خدمات رسانی گسترده به محرومین کرده و تاکنون فعالیت های چشمگیری را در بخش کوهین انجام داده اند.

سید میثم موسوی، فرماندهٔ حوزهٔ مقاومت بسیج 9 دی بخش کوهین در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قزوین می گوید: طبق آخرین سرشماری صورت گرفته در بخش کوهین، این بخش 25 هزار نفر جمعیت دارد که 1 هزار و 500 خانوادهٔ آن در محرومیت به سر می برند و نیازمند کمک های مردمی و خیرین حتی در تأمین معاش روزانهٔ خود هستند.

ما از شهریور ماه سال 99 با 17 گروه جهادی 12 نفره در بخش کوهین حاضر بوده ایم و تلاش کرده ایم در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی در خدمت مردم محرم این بخش باشیم.

وی ادامه می دهد: یکی از فعالیت هایی که جهادگران ما در روستای قلعه انجام داده اند احداث یک باب منزل مسکونی به متراژ 70 مترمربع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از جهادگران جوانی که وارد میدان محرومیت زدایی شدند

روایتی از جهادگران جوانی که وارد میدان محرومیت زدایی شدند