مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:052021-05-30اجتماعي

اجرای طرح آموزش دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در 7 شهر لرستان


معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از اجرای طرح آموزش دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در 7 شهر استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از اجرای طرح آموزش دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در 7 شهر استان خبر داد.

نادر آزادبخت در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که مرکز تحقیقات و آموزش کشاورز و منابع طبیعی لرستان دارای دو قسمت پژوهشی و آموزشی است، اظهار کرد: قسمت آموزش نیز خود به دو بخش آموزش های رسمی و غیررسمی تقسیم می شود.

وی عنوان کرد: آموزش رسمی به آموزش هایی اتلاق می شود که منجر به صدور یک گواهینامه شود، پیش از این در مرکز دانشجوهای کاردانی و کارشناسی داشتیم اما به دلایلی حدود 3 سال است که این دانشجوها را نداریم.

آزادبخت افزود: در حال حاضر در قالب تفاهم نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش بسته شده، دانش آموزانی که به این کار علاقه دارند و در مقطع سوم راهنمایی هستند را آموزش می دهیم، این طرح در شهرهای الیگودرز، بروجرد، نورآباد، خرم آباد، سراب دوره چگنی، کوهدشت و کوهنانی در حال اجراست.

معاون آموزش مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی لرستان ادامه داد: این آموزش ها برای هنرجوهای دختر و پسر شامل بخش های مختلف کشاورزی شامل گیاهان دارویی و معطر، ماش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آموزش دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در 7 شهر لرستان

اجرای طرح آموزش دانش آموزان پایه سوم راهنمایی در 7 شهر لرستان