مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:352021-05-30سياسي

شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس است


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی است.

مصطفی آزادبخت یکشنبه 9 خردادماه در جلسه ستاد انتخابات استان همدان، با بیان اینکه کمیته های ستاد انتخابات استان، فعالیت های خود را به نحو مطلوبی پیش برده اند، اظهار کرد: سیاست مدیریت ارشد استان، پرداختن به اصل خدمت گذاری به مردم و دوری از هر گونه حاشیه است.

وی با اشاره به اینکه وحدت و هماهنگی که در استان وجود دارد، باید زمینه ای برای حضور حداکثری مردم فراهم کند، افزود: همه وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

آزادبخت شرکت در انتخابات را به مثابه حضور در دفاع مقدس و صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات است بنابراین باید ظرفیت ها و امکانات استان در راستای حضور حداکثری مردم به کار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، وی با بیان اینکه اعضای ستاد انتخابات استان، وظایف خود را مسئولیت پذیرانه انجام، اجرا و پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: بی طرفی و قانون مداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس است

شرکت در انتخابات به مثابه حضور در دفاع مقدس است