مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-30سياسي

انتقاد عضو شورا ازتأخیر در بارگذاری نقشه های طرح های موضعی مصوب شورای شهر


یک عضو شورای شهر تهران طی تذکری به سازمان فاوا شهرداری تهران از تأخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر تهران در سامانه طرح تفصیلی انتقاد کرد.

- یک عضو شورای شهر تهران طی تذکری به سازمان فاوا شهرداری تهران از تأخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر تهران در سامانه طرح تفصیلی انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در دویست و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تاخیر در بارگذاری نقشه های مربوط به طرح های موضعی مصوب شورای شهر در سامانه طرح تفصیلی توسط سازمان فاوا تذکر داد و گفت: ما در این دوره مدیریت شهری، طرح های موضعی ارزشمندی را در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان مصوب کردیم، اما متأسفانه تأخیر در بارگذاری برخی نقشه های این طرح ها در سامانه طرح تفصیلی، هزاران نفر از شهروندان را بلاتکلیف گذاشته است.

وی ادامه داد: طرح تفصیلی منطقه 22 و نقشه های آن، چندماه پیش تصویب شد؛ اما هنوز این نقشه ها بصورت کامل در سامانه بارگذاری نشده است و وقتی مردم به حوزه شهرسازی مراجعه می کنند، نمی توانند جوابی دریافت کنند.

سالاری همچنین با اشاره به اضافه شدن حدود 1080 هکتار به محدوده بافت فرسوده شهر تهران در این دوره، گفت: هرچند شورای عالی شهرسازی و معماری، این عدد را به 900 هکتار، تقلیل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو شورا ازتأخیر در بارگذاری نقشه های طرح های موضعی مصوب شورای شهر

انتقاد عضو شورا ازتأخیر در بارگذاری نقشه های طرح های موضعی مصوب شورای شهر