مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 03:402021-05-30بين الملل

تظاهرات گسترده در واشنگتن علیه جنایت های رژیم صهیونیستی


با فراخوان نهادهای فلسطینی، عربی و اسلامی در آمریکا تظاهرات گسترده ای در واشنگتن برای محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین برگزار شد.

- با فراخوان نهادهای فلسطینی، عربی و اسلامی در آمریکا تظاهرات گسترده ای در واشنگتن برای محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که این تظاهرات از مقابل بنای یادبود لینکلن آغاز شده و تا میدان مشرف به کاخ سفید ادامه داشت.

خبرگزاری وفا گزارش داد که نهادها از اتباع عربی و مسلمان خواسته بودند مشارکت گسترده ای در این تظاهرات داشته باشند تا این پیام مردم فلسطین به افکار عمومی آمریکا و تصمیم سازان در کاخ سفید و سنا و مجلس نمایندگان برسد که باید جلوی مسئولان نژادپرست اسراییل و تجاوزات پی در پی علیه مردم فلسطین گرفته شود.

شرکت کنندگان در این تظاهرات پرچم های فلسطین را در دست گرفته و از دولت آمریکا خواستند تا حمایت خود از دولت اشغالگر برای کشتار مردم فلسطین در کرانه باختری، قدس و غزه را متوقف کند و طولانی ترین اشغالگری در تاریخ معاصر نیز پایان یابد.

آنها پلاکاردهایی در حمایت از مبارزه مردم فلسطین علیه تجاوزات اسراییل در دست گرفته و شعارهایی همچون آزادی از آن فلسطین است ، فلسطین روزی آزاد خواهد شد ، سر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در واشنگتن علیه جنایت های رژیم صهیونیستی

تظاهرات گسترده در واشنگتن علیه جنایت های رژیم صهیونیستی