مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 02:552021-05-29اجتماعي

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم/راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات سفر


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی میدان شهدای 72 تن با ساخت سکوهای مسافرگیری، جدول گذاری، موزاییک فرش، آسفالت و نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارتی گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رضا پوریافر با اشاره به نیاز شهر قم در تأمین پایانه های مسافربری اظهار کرد: با توجه به خروج ساخت پایانه جنوبی از دستور کار شهرداری، ساماندهی پایانه های متمرکز و نیمه متمرکز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم وضعیت شهر قم را نسبت به سایر شهرها مورد ارزیابی قرارداد و افزود: نیاز شهر قم در ساخت زیرساخت های حمل ونقل مسافر فراتر از جمعیت ساکن آن بوده و با توجه به زائرپذیری و ورود مسافران داخلی و خارجی باید با نگاه کلان به این حوزه توجه کرد.

پوریافر در ادامه به جایگاه و اهمیت میدان شهدای 72 تن در جابه جایی مسافر اشاره کرد و گفت: میدان شهدای 72 تن به عنوان یکی از ورودی های شهر قم در چند سال اخیر در جابه جایی مسافر نقش مهمی داشته است.

وی به هم ریختگی و عدم ساماندهی میدان شهدای 72 تن را یکی از چالش های شهرداری دانست و اذعان کرد: در چند سال گذشته یکی از مهم ترین و پرچالش ترین برنامه های سازمان ساماندهی این میدان بوده که باوجود همه مشکلات اقدامات خوبی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم/راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات سفر

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم/راه اندازی سامانه ثبت اطلاعات سفر