مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:552021-05-29سياسي

برگزاری دروه های آموزش خبرنگاری و سواد رسانه ای به گروه های داوطلب مدیریت بحران


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش «شهروند – خبرنگار» در حوزه بحران خبر داد.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش شهروند – خبرنگار در حوزه بحران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حیدر کلهری با اعلام خبر ارائه آموزش اصول شهروند – خبرنگار در سامانه LMS سازمان مدیریت بحران شهر تهران به صورت مجازی به اعضای خانه های دوام و ایمنی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد یک ساختار منطقی و نظم بخشیدن به انتشار اخبار و اطلاعات در زمان بحران با تمرکز بر صیانت از حقوق شهروندی است.

کلهری خاطرنشان کرد: در وقوع بحران ها و حوادث همواره دیده شده که این شهروندان هستند که نسبت به ثبت تصاویر و اشتراک گذاری آن به صورت عمومی حتی پیش از حضور سازمان های امدادی و اطلاع رسان اقدام می کنند.

او افزود: بر همین اساس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با توجه به گسترش استفاده از فناوری های نوین ارتباطی و نیز علاقه مندی گسترده شهروندان به استفاده از شبکه اجتماعی مجازی با اجرای طرحی نسبت به آموزش اصول شهروند – خبرنگار به اعضای خانه های دوام و ایمنی اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دروه های آموزش خبرنگاری و سواد رسانه ای به گروه های داوطلب مدیریت بحران

برگزاری دروه های آموزش خبرنگاری و سواد رسانه ای به گروه های داوطلب مدیریت بحران