مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:452021-05-29اقتصادي

رشد 51 درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر


مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از رشد 51 درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر خبر داد.

- نوراله اسعدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به رشد 51 درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر اظهار کرد: بیش از 29 هزار و 912 تن کالای کانتینری در دو ماهه نخست سال جاری در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است.

وی با اشاره به افزایش 38 درصدی بارگیری جنرال کارگو در این مجتمع بندری، افزود: در دو ماه نخست امسال 75 هزار و 203 تن کالای عمومی در بندر خرمشهر بارگیری شده است.

اسعدی با اشاره به فعالیت بی وقفه بندر خرمشهر در دوران شیوع ویروس کرونا، گفت: فعالیت های بندری و دریایی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و در دو ماهه نخست امسال در مجموع بیش از 447 هزار و 921 تن کالا در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: در این مدت بیش از 126 فروند شناور زیر هزار تن به بندر خرمشهر تردد داشته اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد 133 درصدی داشته است.

اسعدی گفت: حمل و نصب هشت فروند اسکله پانتون فلزی شناور و پل دسترسی آن از بندر خرمشهر به ساحل کارون با هدف توسعه زیرساخت های گردشگری و تفریحی و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، از دیگر اقدامات در این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 51 درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر

رشد 51 درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر خرمشهر