مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 11:252021-05-29سياسي

مهمترین برنامه های رییسی در حوزه سلامت و بهداشت


کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از شاخص های مهم در کشور ، نظام سلامت توانمند و نظام سلامت کارامد است و پرستار نباید دغدغه حقوق و درامد خود را داشته باشد.

- کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از شاخص های مهم در کشور ، نظام سلامت توانمند و نظام سلامت کارامد است و پرستار نباید دغدغه حقوق و درامد خود را داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدابراهیم رییسی با تشریح مهمترین برنامه های خود در حوزه سلامت و بهداشت با تقدیر از کادر درمانی کشور و پزشکان و پرستاران و عموم کسانی که در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند، گفت: یکی از شاخص های مهم در کشور ، نظام سلامت توانمند و نظام سلامت کارامد است.

پرستار نباید دغدغه حقوق و درامد خود را داشته باشد و باید تامین شود.

وی با بیان اینکه با اجرای سریع قانون نظام پرستاری مشکل تعرفه پرستاری را حل می کنیم گفت: مساله تعرفه گذاری باید سریعا حل شود، ان شاءالله جزو برنامه هایمان است که نظام پرستاری اجرا شود.

رییسی با بیان اینکه متخصص کم داریم و در برخی از نقاط باید برای جذب و بکارگیری متخصصین تلاش شود گفت: باید متخصصین به نحو عادلانه توزیع شود تا همه بتوانند از متخصصین برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین برنامه های رییسی در حوزه سلامت و بهداشت

مهمترین برنامه های رییسی در حوزه سلامت و بهداشت