مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-29اقتصادي

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم


مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم اجرای لینک ارتباطی این پایانه با پایانه مرکزی را نیز اعلام و افزود: به منظور ثبت اطلاعات سفر به صورت آنلاین لینک ارتباطی میدان شهدای 72 تن با پایانه مرکزی نیز راه اندازی شده که اقدام مطلوبی در جهت هوشمندسازی .

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم اجرای لینک ارتباطی این پایانه با پایانه مرکزی را نیز اعلام و افزود: به منظور ثبت اطلاعات سفر به صورت آنلاین لینک ارتباطی میدان شهدای 72 تن با پایانه مرکزی نیز راه اندازی شده که اقدام مطلوبی در جهت هوشمندسازی جابه جایی مسافر محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم با اشاره به ساماندهی میدان شهدای 72 تن با ساخت سکوهای مسافرگیری، جدول گذاری، موزاییک فرش، آسفالت و نصب دوربین های ثبت تخلف و نظارتی گفت: لینک ارتباطی ثبت اطلاعات سفر با پایانه مرکزی اجرایی شد.

رضا پوریافر با اشاره به نیاز شهر قم در تأمین پایانه های مسافربری اظهار داشت: با توجه به خروج ساخت پایانه جنوبی از دستور کار شهرداری، ساماندهی پایانه های متمرکز و نیمه متمرکز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم وضعیت شهر قم را نسبت به سایر شهرها مورد ارزیابی قرارداد و افزود: نیاز شهر قم در ساخت زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم

ساماندهی پایانه شهدای 72 تن قم