مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 08:452021-05-29اقتصادي

دستگاه ها و سازمان های عمومی اداری در مدیریت مصرف برق در تابستان همکاری کنند


مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بر ضرورت مدیریت مصرف برق در دستگاه ها و سازمان های عمومی اداری این استان در فصل تابستان پیش رو تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، فرشید رستمی در این باره به خبرنگاران گفت: با توجه به کاهش میزان بارندگی و به دنبال آن کاهش تولید برق آبی و همچنین افزایش قابل ملاحظه دمای هوا شرایط تامین برق در تابستان پیش رو بسیار سخت و دشوار شده، لذا با توجه به اینکه بخش عمده ای از مصرف انرژی برق در ماه های گرم مربوط به بارهای سرمایشی و خصوصا در بخش عمومی اداری بوده، از این رو رعایت الگوی مصرف برق و کاهش مصرف در جهت تداوم تامین برق از سوی دستگاه ها و سازمان ها بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه مصرف صحیح و بهینه برق در ساختمان های اداری می تواند زمینه ساز اصلاح الگوی مصرف در جامعه باشد، افزود: بی شک همراهی و مشارکت این گروه از مشترکان تاثیر به سزایی در کاهش پیک بار شبکه خواهد داشت.

این مقام مسئول در ادامه از کلیه سازمان ها و دستگاه های اجرایی که دارای مولد اضطراری و خود تامین هستند، درخواست همکاری و به کارگیری از این پتانسیل را در ساعات اوج مصرف نمود.

رستمی، در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از راهکارهای مفید و موثر در مدیریت مصرف برق در بخش اداری اشاره کرد و گفت: استفاده از روشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها و سازمان های عمومی اداری در مدیریت مصرف برق در تابستان همکاری کنند

دستگاه ها و سازمان های عمومی اداری در مدیریت مصرف برق در تابستان همکاری کنند