مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 06:152021-05-29سياسي

اشکال امروز مداحان از نظر منصور ارضی/ اکتفا به مجالس مجازی اشتباه است


منصور ارضی با اشاره به اینکه یکی از ایرادهای مداحان فاصله گرفتن از روحانیون هیأت است، گفت: اختلاف در نظر، تفکر و رفتار همیشه بوده و خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نخستین همایش ملی الی الحبیب با حضور 300 مداح شاخص و جوان کشور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی دو روز در مجتمع مهدی یاوران قم برگزار می شود.

منصور ارضی مداح اهل بیت(ع) در این همایش به عنوان یکی از سخنرانان با تاکید بر اینکه ما قبل از ستایشگر بودن، باید احیاگر باشیم، عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم احیا کنیم در مرحله نخست باید خود را احیا کنیم، احیای خود افضل بر احیای جامعه است، چرا که اگر فسادی در یک فرد ایجاد شود جامعه را هم تباه می کند.

وی با بیان اینکه همیشه حرف زیاد است اما عمل کم است، عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا آنچه که می شنویم را در زندگی خود پیاده کنیم و به حرف ها عمل کنیم.

این پیرغلام اهل بیت(ع) اضافه کرد: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با آن همه علم، اعتقاد و عمل خود را به استاد و امام خود عرضه می کرد و این سیره رفتاری، الگویی برای ما است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ایرادهای مداحان فاصله گرفتن از روحانیون هیأت است، مطرح کرد: اختلاف در نظر، تفکر و رفتار همیشه بوده و خواهد بود، اما موضوع مهم این است که این اختلاف ها به فاصله تبدیل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکال امروز مداحان از نظر منصور ارضی/ اکتفا به مجالس مجازی اشتباه است

اشکال امروز مداحان از نظر منصور ارضی/ اکتفا به مجالس مجازی اشتباه است