مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 01:452021-05-28اقتصادي

قاچاق تلویزیون بلای جان تولیدکنندگان


رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور با بیان اینکه عدم پرداخت هزینه های دولت از سوی قاچاقچیان و همچنین کاهش نرخ ارز باعث شده در مواردی قیمت تلویزیون قاچاق از کالاهای تولید داخل ارزان تر شود، - رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر کشور با بیان اینکه عدم پرداخت هزینه های دولت از سوی قاچاقچیان و همچنین کاهش نرخ ارز باعث شده در مواردی قیمت تلویزیون قاچاق از کالاهای تولید داخل ارزان تر شود، تصریح کرد: تولیدکنندگان با قاچاقچیان رقابت می کنند چراکه هزینه های نیروی انسانی، انرژی، مالیات و عوارض دولتی را پرداخت نمی کنند.

  سیدعلیرضا موسوی مجد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قاچاق لوازم خانگی از جمله تلویزیون از مرزهای غربی و جنوبی کشور، گفت: قاچاقچیان مقداری از پول را از مشتری دریافت می کنند، سپس کالا را از بانه وارد می کنند و در منزل مشتری، هزینه را با کارت خوان سیار دریافت می کنند.

بنابراین در حال حاضر بیش تر از کالاهای قاچاق در مغازه ها با فروشگاه اینترنتی مواجه هستیم که حتی دستگاه پز و کارت بانکی مشخص و قابل رهگیری هستند و می توان با آن ها برخورد کرد.

فریب تبلیغات را نخورید! رییس انجمن تولیدکنندگان صوت و تصویر با بیان اینکه برخی از مردم ترجیح می دهند به جای برند داخلی، کالای سامسونگ قاچاق بخرند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق تلویزیون بلای جان تولیدکنندگان

قاچاق تلویزیون بلای جان تولیدکنندگان