مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 10:302021-05-28سياسي

چاره حل مشکلات کشور در گرو انتخاب صحیح مردم است


مردم اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستند، باید با انتخاب صحیح راهی برای حل مشکلات پیدا کنند.

- ، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به اینکه به حضور عده ای در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از افرد که روزی قدرت خویش را از همین سیستم کسب کرده و با همین رویه بر مسند ریاست نشستند، اکنون بسیار وقیحانه و با زبان طلبکاری و داعیه داری حق، با نظام سخن گفته و حتی جمهوری اسلامی را تهدید می کنند.

وی بیا کرد: انسان با دیدن چنین صحنه هایی هم به حال این افراد تأسف خورده و هم بر عاقبت خویش نگران می شود که مبادا ماهم مثل او شویم.

تقی زاده ادامه داد: در این انتخابات واقعاً برخی با چهره ای به میدان آمدند که گرگ هایی در لباس میش هستند و خوشبختانه از عرصه کنار گذاشته شدند اما هنوز هم مردم باید مراقب باشند و فریب شعارهای قشنگ را نخورند.

امام جمعه کامفیروز عنوان کرد: اگر مردم واقعاً از این وضع اسفبار اقتصادی و بی نظمی سیستماتیک مدیریتی در کشور به ستوه آمده اند، چاره همه آن ها در دستان خودشان و منوط به انتخاب صحیحی است که انجام می دهند.

وی تاکید کرد: همه باید مراقب باشیم که مبادا باز با انتخاب ناصحیح خود، هشت سال دیگر موجب پس رفت کشور عزیزمان در عرصه داخلی و تذلل در عرصه خارجی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره حل مشکلات کشور در گرو انتخاب صحیح مردم است

چاره حل مشکلات کشور در گرو انتخاب صحیح مردم است