مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 07:502021-05-28حوادث

سقوط خودرو جیپ به دره ای در نزدیکی روستای «واریش» /5نفرمصدوم شدند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهـران از سقوط خودرو جیپ به دره ای در نزدیکی روستای «واریش» خبر داد و گفت: طی این حادثه 5 نفرمصدوم شدند.

- تهران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهـران از سقوط خودرو جیپ به دره ای در نزدیکی روستای واریش خبر داد و گفت: طی این حادثه 5 نفرمصدوم شدند.

شاهین فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از حادثه سقوط خودرو جیپ به دره در محلی بعد از روستای وردیج ، روستای واریش ، جاده امامزاده داوود خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت 8:40 دقیقه صبح امروز جمعه هفتم خرداد ماه به وقوع پیوست است.

وی با اشاره به اینکه طی این حادثه 7 نفر دچار مصدومیت شدند گفت: مصدومان شامل یک نفر راننده و 3 نفر خانم و 3 نفر آقا هستند.

فتحی با بین اینکه پس از اطلاع به هلال احمر 4 تیم امداد و نجات (3 تیم شهرستان تهران و یک تیم واکنش سریع) به محل اعزام شده بودند گفت: 5 دستگاه خودرو امدادی (آمبولاس 2 دستگاه، خودرو نجات 2 دستگاه، خودرو کمک دار 1 دستگاه) نیز در محل حادثه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران عنوان داشت: در بررسی های نهایی 5 نفر مصدوم بودند که به کمک آتش نشانی از محل حادثه به جاده، انتقال داده شدند و در روستای واریش و تحویل به اورژانس شدند و عملیات ساعت 12:15 به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط خودرو جیپ به دره ای در نزدیکی روستای «واریش» /5نفرمصدوم شدند

سقوط خودرو جیپ به دره ای در نزدیکی روستای «واریش» /5نفرمصدوم شدند