مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-27فرهنگي

نمایش لات بازی در سریال های نمایش خانگی/ سقوط به دهه 40!


اتفاق بسیار خطرناک در ساخت و تولید این قبیل از فیلم ها این است که کارکترهای ارازل اوباش و اصطلاحا «لات» در این داستان ها شخصیت منفور داستان نبوده و اتفاقا این افراد قهرمانان تاثیر گذار و محبوب در این فیلم ها هستند.

- ایسنا/قم این فعال سینما اظهار کرد: اتفاق بسیار خطرناک در ساخت و تولید این قبیل از فیلم ها این است که کارکترهای ارازل اوباش و اصطلاحا لات  در این داستان ها شخصیت منفور داستان نبوده و اتفاقا این افراد قهرمانان تاثیر گذار و محبوب در این فیلم ها هستند.

در شرایطی از جامعه امروز که به دلایل متعددی از جمله همه گیری ویروس کرونا، گرانی، فقرگسترده، بیکاری و غیره شاهد افزایش خشونت هستیم، دقیقا در همین روزهایی که فرهنگ با رویکرد انسان سازی و امید و آرامش باید به داد مردم برسد، شاهد تولید روزافزون سریال ها و فیلم های سینمایی که بیش از هرچیز خشونت و لمپن بودن به عنوان یک ارزش اجتماعی را نمایش میدهد، هستیم.

آرمین فرامرزی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: طی 8سال اخیر شاهد تولید هرچه بیشتر سریال ها و فیلم هایی با محتوای خشونت و کارکترهای ارازل و اوباش هستیم و این مسئله از فهم کارگردانان نشات میگرد که متاسفانه این روزها نگرش کارگردانان مستقیا تحت تاثیر فضای اینستاگرام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش لات بازی در سریال های نمایش خانگی/ سقوط به دهه 40!

نمایش لات بازی در سریال های نمایش خانگی/ سقوط به دهه 40!