مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 15:202021-05-27اقتصادي

جبران کمبود برق در سمنان با 10 درصد صرفه جویی


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان بر ضرورت صرفه جویی برق در ساعت های اوج مصرف تأکید کرد و گفت: کمبود برق در تابستان امسال با صرفه جویی 10 درصدی مردم سمنان جبران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی اکبر صباغ عصر امروز در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: در سال های اخیر، به دلیل رشد تکنولوژی و استفاده بیشتر از وسایل برقی، همه ساله به رشد مصرف برق افزوده شده است.

وی تأکید کرد: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه و مطبوعات به عنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی می توانند با فرهنگ سازی در رعایت مصرف بهینه برق و صرفه جویی در ادارات و دیگر اماکن به خدمت گزاران خود در صنعت برق در ارائه خدمتی شایسته کمک کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان بیان کرد: به خاطر کاهش بارندگی در سال آبی جاری، ظرفیت تولید برق در نیروگاه های برق آبی کاهش یافته است.

صباغ افزود: محدودیت های ناشی از کمبود تولید، بر اساس پیش بینی مصرف و مقدار تولید برق در هر روز، توسط شرکت مدیریت شبکه برق کشور به شرکت برق منطقه ای اعلام می شود و چنانچه در ساعات پیک بار - ساعت 12 ظهر تا 18 عصر- مصرف برق بیشتر از سقف مصرف تأمین در استان باشد، مدیریت بار اضطراری اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود برق در سمنان با 10 درصد صرفه جویی

جبران کمبود برق در سمنان با 10 درصد صرفه جویی