مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-27سياسي

42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در استان فارس راه اندازی شد


فرمانده سپاه فجر فارس از راه اندازی 42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در سطح استان در راستای حمایت از آموزش کسب و کار ویژه محرومان و نیازمندان خبر داد.

- ، سردار یدالله بوعلی صبح پنج شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه سپاه فجر فارس، سازمان بسیج سازندگی استان و کمیته امداد فارس در حوزه اشتغال محرومان بیان کرد: امروز فرهنگ مقاومت و پایداری فراتر از جغرافیای ایران اسلامی، به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

او افزود: فرهنگ مقاومت آثار و برکاتی برای همه دنیای اسلام و جهان آزادیخواه داشته که جلوه ها و نمونه هایی از آن را در محیط های پیرامونی و منطقه خاورمیانه شاهد هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز ما با افتخار و به شکرانه همه زحماتی فرماندهان محور مقاومت کشیدند، شاهد پیروزی محور مقاومت هستیم و این حاصل قطره قطره خون شهدایی که است که پا در میدان مبارزه گذاشتند و نتیجه آن اقتدار جهان اسلام شده است.

سردار بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از اولویت های پرافتخار سپاه پاسداران توجه به امورات محرومیت زدایی و محرومین است، گفت: یکی از عرصه هایی که همواره مورد علاقه و هدف سپاه قرار داشته، کمک به محرومان در حوزه مسئولیتی کمیته امداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در استان فارس راه اندازی شد

42 مرکز نیکوکاری کارآفرینی در استان فارس راه اندازی شد