مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 16:002021-05-26سياسي

فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی در راه است


با حماسه ای پرشور از حضور مردم در صحنه انتخابات شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی خواهیم بود.

- ایسنا/یزد فرمانده مقاومت بسیج مهریز گفت: با حماسه ای پرشور از حضور مردم در صحنه انتخابات شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی خواهیم بود.

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی در مراسم یادیاران پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا (ع) این شهرستان که بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تا چهار سال مدیریت کشور را و تا 40 سال از فتنه دشمنان بیمه خواهد کرد و برای ما، همانند خرمشهری دیگر است که با حماسه ای پرشور از حضور مردم شاهد فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی باشیم.

وی افزود: امروز همه چیز ما براساس اسلام نیست اما حداقل دستاورد انقلاب اسلامی ایران این بود که می دانیم موازین اسلامی باید در کشور رعایت شود و اگر کسی رعایت نکرد، مسئول خواهد بود.

فاتحی تصریح کرد: مبنای ما حکومت اسلامی است و در قرآن کریم صریحاً به آن اشاره شده است و در زمان طاغوت اولی الامر نداشتیم و حضرت امام (ره) موفق شد این مهم را برای ملت ایران تحقق ببخشد.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان امام حسین (ع) اگر مردم در صحنه بودند، هرگز سیدالشهدا (ع) به مقتل برده نمی شد و اهل بیت او را به اسارت نمی بردند، تاریخ برای همه ما درس عبرت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی در راه است

فتح الفتوح دیگری در تاریخ ایران اسلامی در راه است