مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:302021-05-26سياسي

بیانیه زهرا شجاعی پس از رد صلاحیتش


زهرا شجاعی داوطلب کاندیداتوری در انتخابات 1400 به روند بررسی صلاحیت ها واکنش نشان داد و نوشت: حضور من با پشتوانه دلگرمی مردم در رقابت های انتخاباتی 1400، - هدفی جز اصلاح تفسیر برخی سیاستگزاران از اعلام رسمی تفسیر صحیح از اصل 115 قانون اساسی و واژه رجل سیاسی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، متن این بیانیه به شرح ذیل است: بِسمِ اللهِ الرَّحمَن الرَّحیم وَمَا کَانَ رَبُّکَ لِیُهْلِکَ الْقُرَی بِظُلْمٍ وَأَهْلُهَا مُصْلِحُونَ مادامی که اصلاح­طلبان درجامعه­ ای باشند، خداوند آنان را نابود نخواهد کرد.

(سوره هود/ آیه117) 《مردم شریف و قدرشناس ایران》 درمدت اعلام حضور، جهت کاندیداتوری ریاست جمهوری چنان با شور و استقبال گرم شما ملت عزیز ایران در تهران و شهرستان های کشور رو به رو شدم که حتی عدم تأیید صلاحیت اینجانب از سوی اعضای شورای نگهبان نمی­ توانست حلاوت این دوستی و نزدیکی به مردم را تلخ کند؛ طعم شیرین همراهی مردم تجربه­ ای ­است که قطعاً بسیاری از دولتمردان از چشیدن آن محروم بوده و هستند.

حضور من با پشتوانه دلگرمی مردم در رقابت های انتخاباتی 1400، هدفی جز اصلاح تفسیر برخی سیاستگزاران از اعلام رسمی تفسیر صحیح از اصل 115 قانون اساسی و واژه رجل سیاسی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه زهرا شجاعی پس از رد صلاحیتش

بیانیه زهرا شجاعی پس از رد صلاحیتش