مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:152021-05-26سياسي

بازداشت 8 نفر از عوامل پرونده پول شویی 3 هزار میلیاردی در اسفراین


رییس کل دادگستری خراسان شمالی از دستگیری و بازداشت 8 نفر از عوامل اصلی مرتبط با پرونده پولشویی در شهرستان اسفراین خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی، حجت الاسلام اسدالله جعفری اظهار کرد: هشت نفر در ارتباط با پرونده پول شویی سازمان یافته سه هزار میلیارد ریالی معدن آلبلاغ اسفراین در این استان بازداشت شدند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی ادامه داد: این پرونده پول شویی در پوشش تخریب محیط زیست و اموال عمومی به ویژه معادن آلبلاغ در اسفراین به طور سازمان یافته و هماهنگ با همدستی افراد منفعت طلب و سودجو در حال انجام بود که از سوی سربازان گمنام امام زمان عجل الله کشف و 8 نفر از عوامل اصلی آن دستگیر شدند.

وی افزود: این پرونده در شعبه ویژه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اسفراین تحت نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان تحت رسیدگی قضایی قرار دارد.

حجت الاسلام جعفری گفت: 6 نفر از 8 متهم یاد شده با صدور قرار بازداشت موقت و 2 نفر دیگر هم متعاقب صدور قرار وثیقه، به لحاظ عجز از تعرفه وجه الوثاق روانه زندان شده اند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: تا کنون حجم اموال نامشروع تحصیل شده از سوی متهمان در این پرونده طی فرایند پول شویی، بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال بوده که پیش بینی می شود با دستگیری دیگر عوامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 8 نفر از عوامل پرونده پول شویی 3 هزار میلیاردی در اسفراین

بازداشت 8 نفر از عوامل پرونده پول شویی 3 هزار میلیاردی در اسفراین