مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:352021-05-26اجتماعي

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/باران در جاده های 11 استان


مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور، آب اسک و شاهاندشت و بایجان و مسیررفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو خبر داد.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین و آزادراه کرج-تهران مدیر مرکز مدیریت راه ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل پل کلاک تا مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

* هشت جاده به دلیل کاهش ایمنی مسدود است وی اظهار داشت: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور خرم آباد-پل دختر،  محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام - بیاضه در استان یزد، جاده شهداد-نهبندان و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی در مسیر، مسدود است.

آشوری گفت: همچنین محور دوآب - بلده در استان مازندران به دلیل نبود ایمنی مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/باران در جاده های 11 استان

ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان/باران در جاده های 11 استان