مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 10:502021-05-26اقتصادي

جشنواره عکس کارا، عرصه مناسبی برای جمع آوری عکس های قابل اعتنا در موضوع کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کلاری در گفتگو با پایگاه اینترنتی جشنواره عکس کارا گفت: - محمود کلاری، موضوع کار و اشتغال را یکی از وسوسه کننده ترین مفاهیم برای عکاسان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کلاری در گفتگو با پایگاه اینترنتی جشنواره عکس کارا گفت: کمتر عکاسی را سراغ دارم که برای کار به سراغ این موضوع نرفته باشد، بین عکاسان سرشناس چهره هایی، چون چارلز ابتس که اولین عکس های مربوط به آسمان خراش های نیویورک کار او بود و بسیار هم عکس های مشهوری شدند و بحث های فراوانی هم پیرامون آن شکل گرفت یا آندره کرتس با مجموعه خاطرات مجال به بخشی دیگر از کارگران نیویورک توجه می کند.

وی افزود: رابرت فرانک و عکس هایی که از کارگران دارد تا جیمز نچوی و دان مک کالین تا عکاس ّهای معاصر مانند سالگادو که عکس های بی نظیری از کارگران دارند، همگی جنبه هایی از این سوژه ذهنشان را مشغول کرده بود.

این عکاس برجسته سینمای ایران با اشاره به ویژگی عکاسی از کار و کارگران ادامه داد: جدا از دیدگاه شخصی عکاس نسبت به کار و کارگر، فضا هایی که این موضوع در اختیار عکاس قرار می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره عکس کارا، عرصه مناسبی برای جمع آوری عکس های قابل اعتنا در موضوع کار است

جشنواره عکس کارا، عرصه مناسبی برای جمع آوری عکس های قابل اعتنا در موضوع کار است