مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-26اجتماعي

مهمانان این جشن خاص را کسی نمی شناسد


سرای احسان تنها مرکز خیریه نگهداری از بیماران اعصاب و روان بی سرپرست یا بد سرپرست است که 20 سال قبل با نیت خیر خیران ساخته شد و پناهگاه امنی شد برای 480 بیمار اسکیزوفرنی بی سرپرست و رها شده.

- گروه جامعه خبرگزاری فارس؛ عطیه اکبری: گذرتان به روستای دوتویه سفلی در اطراف تهران افتاده است؟ روستایی نه چندان سرسبز در حاشیه تهران که در امتداد جاده اصلی اش جایی در میان زمین های بایر، سال هاست مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان جا خوش کرده است.

بیماران اعصاب و روانی که همگی مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن هستند و روز جهانی بیماران اسکیزوفرنی بهانه خوبی است برای ورود به دنیای سرد و ساکت آن ها و مهمانی چند ساعته در سرای احسان.

480 بیمار سرای احسان اسکیزوفرنی مزمن دارند، اما بیماری شان همه آن چیزی نیست که آن ها و مرکزشان را خاص تر از ده ها مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان کرده است.

سرای احسان تنها مرکز خیریه نگهداری از بیماران اعصاب و روان بی سرپرست یا بد سرپرست است که 20 سال قبل با نیت خیر خیران ساخته شد و پناهگاه امنی شد برای آن هایی که از بد روزگار، کس و کاری ندارند یا اگر هم دارند آن قدر ناتوانند که توانی برای نگهداری از فرزند بیمارشان را در خود نمی بینند و او را روانه این مرکز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمانان این جشن خاص را کسی نمی شناسد

مهمانان این جشن خاص را کسی نمی شناسد