مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 03:252021-05-26سياسي

شرکت در انتخابات تکلیف است


فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف است، گفت: دشمنان به دنبال تحمیل اراده خود در تمامی ابعاد بر ملت ایران هستند و اکنون حضور مردم در انتخابات را نشانه رفته اند.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف است، گفت: دشمنان به دنبال تحمیل اراده خود در تمامی ابعاد بر ملت ایران هستند و اکنون حضور مردم در انتخابات را نشانه رفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار ابوالقاسم چمن در آیین تکریم از جانبازان و کارگران نمونه سال 99 در مجتمع پتروشیمی خراسان اظهار کرد: دشمن می داند که با تئوری نظامی نمی تواند اراده نظامی خود را بر ملت ایران تحمیل کند به همین دلیل است که با تحریم اقتصادی و تهاجم فرهنگی جلو آمده تا اراده خود را به ما تحمیل کند اما ما همانگونه که امام راحل فرمودند، در مقابل آنها ایستادگی می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در میدان های مختلف با ایستادگی خود در تمامی برهه های زمانی ثابت کردند که مرد میدان هستند و اجازه تحمیل اراده دشمن را نمی دهند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: ما باید اراده ملت خود را بر استکبار جهانی تحمیل کنیم همان گونه که خداوند متعال فرمودند راهی برای تسلط مشرکین بر مسلمانان وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات تکلیف است

شرکت در انتخابات تکلیف است