مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 02:352021-05-25اقتصادي

توزیع بیش از 13 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان/ لنگرود و شفت پیشتار هستند


رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با اشاره به توزیع بیش از 13 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان، گفت: بیشترین تخم نوغان در لنگرود و شفت خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عدیل سروی زرگر شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تمدید توزیع جعبه های تخم نوغان، اظهار کرد: تاکنون 13 هزار و 400 جعبه تخم نوغان در استان گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخم های نوغان خریداری شده استان گیلان مربوط به شهرستان های لنگرود و شفت است، افزود: در مجموع در این دو شهرستان هفت هزار و 278 جعبه تخم نوغان توسط نوغانداران خریداری شده است.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور در ادامه با اشاره به اینکه زمان توزیع تخم های نوغان تا 12 خرداد ماه تمدید شده است، گفت: بر اساس پیش بینی ها امسال شاهد برداشت 550 تن پیله تر ابریشم در گیلان خواهیم بود.

وی به آغاز برداشت پیله تر در خراسان و گلستان اشاره و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم پیله تر در بازار بین 115 تا 140 هزار تومان است.

رییس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه برداشت پیله تر ابریشم در استان گیلان از چهارم اردیبهشت ماه آغاز شده است، بیان کرد: توزیع تخم نوغان در 11 شعبه مرکز توسعه نوغانداری و هشت مرکز جهاد کشاورزی در شهرستان های گیلان از ساعت 30: 7 تا 17 عصر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 13 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان/ لنگرود و شفت پیشتار هستند

توزیع بیش از 13 هزار جعبه تخم نوغان در گیلان/ لنگرود و شفت پیشتار هستند