مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 10:452021-05-25سياسي

ضرورت برگزاری انتخاباتی شفاف قانون گرایی و بی طرفی مجریان است


رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: قانون گرایی و بی طرفی باید سرلوحه مجریان باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و شفاف باشیم.

- ، شکرالله حسن بیگی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات شمیرانات با تاکید بر اصل بی طرفی و عدالت در مجریان انتخابات اظهار داشت: ضرورت برگزاری انتخاباتی شفاف قانون گرایی و بی طرفی مجریان است و در این راستا قانون گرایی و بی طرفی باید سرلوحه مجریان باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و شفاف باشیم.

حسن بیگی با بیان اینکه انتخابات آبروی وزارت کشور است گفت: مجریان با رعایت 2 اصل قانون گرایی و بی طرفی انتخاباتی سالم را در 28 خرداد برگزار خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوا ن داشت: انتخابات بدون دغدغه با آموزش صحیح و مناسب مجریان امکان پذیر است که آموزش قوانین و روند انتخابات برای اعضای شعب از مهمترین شروط در انتخابات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: انتخابات استان تهران ویترین انتخابات کشور است که نیاز به همیاری همه دستگاه ها و مردم در روند برگزاری است.

گفتنی است که در این جلسه سید مهدی ساداتی، فرماندار شمیرانات نیز اظهار داشت: ستاد انتخابات شمیرانات تمهیدات لازم را در برگزاری انتخاباتی پرشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیش بینی کرده و مطابق با جدول زمانبندی اقدامات لازم صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برگزاری انتخاباتی شفاف قانون گرایی و بی طرفی مجریان است

ضرورت برگزاری انتخاباتی شفاف قانون گرایی و بی طرفی مجریان است